اشتباه دوست داشتنی

من قرار بود دکتر،مهندس بشم

اشتباه دوست داشتنی

من قرار بود دکتر،مهندس بشم

نامه

خدمت جناب خدا

سلام علیکم

احترامآ عطف به حال گیری خفن جنابعالی از اینجانب و دیگر دوستان رسانه‌ای‌مان، امید دارم تا با درخواست ملاقات بنده با خود جهت توجیه وحل مشکل پیش آمده موافقت فرموده یا خود اقدام به حل مشکل بنمایید

بدیهیست اینجانب پس از کسب نتیجه مورد نظر دیگر دست از ناله و زاری به درگاه شما بر خواهم داشت.

با احترام

من

 

* رو نوشت به دفتر عزراییل ارسال شده است.

 

 

پی نوشت اول : دو روز پیش یکی دیگر از رسانه های فعال  تعطیل شد. امنیت کار رسانه در ایران چیزی تو مایه های پیدا کردن باقالی پخته تو تابستونه !

پی نوشت دوم : دلایل متعددی جهت تعطیلی این رسانه مطرح شده است که شاید بتوان مهمترین آن را چاپ عکس نامطلوب از رئیس دولت عنوان کرد.

پی نوشت در پی نوشت : وزیر سابق بازرگانی  به گل آقای مرحوم گفته بود که چرا هیچ وقت کاریکاتور من رو کار نمی کنید؟ من تا به حال جز عکس خودم ، کاریکاتوری اونجا ندیدم. گل آقا هم جواب داده بود « خداوند خودش خوب کاریکاتوری ساخته بود ، ما دیگه سعی کردیم بهش دست نزنیم!

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
سلام همسایه های2 دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.با قسمت یازدهم خاطرات کدر منتظر نظرتم دوست گرامی

[ بدون نام ] دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:49

in.blogsky.com
خیلی با حاله

بهناز دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:51

فقط می‌تونم بگم که فوق‌العاده بود
با نظرم بزرگی زیبایی متنت و کم نمی‌کنم
اما یه چیزی!
این دفعه که افتخار مصاحبت با جناب خدا نصیبم شد، قبل از هرچیز می‌خوام که به نامه ت زودتر رسیدگی شه هر چند مطمئنم که تا حالا خوندنش

بارون دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 16:46

اومدم. چیزی شده؟ چرا نامه نگاری میکنین؟

پتروس سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 15:33 http://pardis87.blogfa.com

خیلی جالبه ! اگه یادتون باشه،تا چند سال پیش در دوره خاتمی،هر روز صبح که جلوی دکه روزنامه فروشی جمع می شدیم تا تیترهای درشت رو بخونیم،اونقدر روزنامه و نشریه وجود داشت که سرگیجه می گرفتیم.
حالا تصور کنید که در چند سال آینده همین تعدادی هم که باقی مانده اند تعطیل شوند،اون وقت مثل تلویزیون که برنامه هاش تموم میشه،باید بریم سکوی سفید رنگ و خالی نشریات رو مثل صفحه برفکی نگاه کنیم و با خونسردی برای پشه ها و مگسها سوت بلبلی بزنیم ... !

شیرین چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 18:38 http://tanhaeehayam.blogsky.com

سلام دوست عزیز من از ساعت وبلاگت خیلی خیلی خوشم اومده می شه کدشو برام بفرستی خواهش می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد